Finns inga ord.....♥

Jag finner inga ord.....
Vad ska man säga efter en sån enormt stor tragedi som drabbade Norge igår.
En massaker.
87 personer är döda, varav 80 av dom var ungdomar.
Jag är mål lös, man är i chock.
En ensam person har gjort detta.
En kille, en norrman.
Medierna har gått ut med bild och namn på honom.
Anders Behring Breivik 32 år från Oslo.
En kille som inte var känd hos polisen tidigare men kan nu skriva in sig som en av Europas värsta terrorister.
Man undrar bara -
VARFÖR ?


År 2011 har för mig personligen varit ett år fyllt av tragedi.
Nu har jag inga ord längre att beskriva år 2011.
Ett mörkt år, ett svart år, ett år fylld av fasa, mörker, tragedier, ond bråd död.
Ett år som jag önskat att man hade hoppat över.

Vila i frid ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0