Kvavt....phu !

Idag är det kvavt, phu !!!
Är som att gå in i en vägg när man kommer ut.
Har öppet överallt och det känns inte.
Inte den minsta lilla vindpust.
Var tvungen att torka av köksgolvet, nån hade spillt nån kladdigt och gosigt på golvet som jag självklart trampade i imorse ;)
Svetten bara rann, jag blev lika blöt som golven blev när jag skurade  *tsss
Dom varnade på vädret att det kunde bli kraftig åska i 08-land......tror jag det ;-)

Håller på och tömmer poolen.
Det var dax för rengöring plus att vi ska bygga kring poolen.
Vi ska lägga stenplattor under och bygga ett poolhus.
Ronnies sysselsättning under semestern ;-)
Själv har man ju tummen mitt i handen när det gäller byggbiten så jag får väl sköta markservicen istället *tss

Ska väcka mina kära tonårsbarn nu för vi måste åka och beställa nya pass.
Upptäckte igår att dom hade gått ut =O
Hade inte tänkt på att kolla dom när vi bokade tyskalnds resan.
Man måste ju ha pass eller EU-leg när man åker utanför norden.
men eu-leg kostar lika mycket som nya pass så då väljer man ju självklart pass, dom har man ju nytta av vart man än ska åka i världen ;))))
Ta det lungt i värmen och ha en bra dag !
kramen hela dagen ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0