Grått...




Just nu regnar det ute.....
Det är grått och trist, som en höstdag :/
Meeen ärligt så passar det här vädret mig ganska bra som har åkt på en förkylning.
Jobbigt om det hade varit super varmt och strålande sol ute när man känner sig risig.
Förhoppningsvis så försvinner förkylningen i samma takt som det varma sommar vädret kommer tillbaka ;-)

Är ledsen över att jag var tvungen att ställa in middagen med mina vänner ikväll och även Dala-resan imorgon.
Men jag skjuter bara fram det liiiiite, liiiite......är snart på G igen ;))))




Stod imorse och kämpade i min feberyra med att hänga upp tvätt.
När jag skulle hänga upp sista strumpan brakade hela tvättställningen....Krasch !!
Thank you !!!!!!!!!!!!
Aaaaargh.....blir gaaaalen, var inte länge sen som jag köpte en ny !
Vad är det för skit kvalité i dessa tvättställningar ???




Blir en luuuugn dag i soffan idag, tillsammans med några bra filmer, lite Echinagard och ett par alvedon ;-)
Förhoppningsvis så försvinner Mister Virus lika snabbt som han kom *tss

Ha det bäst och en bra dag !
kram H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0