sommar-tiden rinner ut...

Butterfly
Godmorgon !
Fredag är det, vare sig man har semester eller inte ;-)
Dom säger att det ska bli regn, hela dan =(
Trist !
Men det har inte börjat att regna än så det är bara att hoppas att dom har fel än en gång *tsss
Fast ärligt så börjar det mulna på........massor =O

Har precis duschat och sitter här och slöar i min gamla morgonrock och sippar på morgonens andra kaffe kopp.
Läser andras bloggar, skriver på min hemsida, kollar facebook, bloggar, svarar på mail......en skön start på morgonen, lugn och ro, ingen stress =)

Känns som om sommaren rinner ut, tar slut.......kräftskivorna närmar sig och mörkret och hösten med dom.
Snart sitter man där och säger :
- Vad mörkt det har blivit på kvällarna nu.
- Det är kallare i luften, det luktar höst.

Fast för min del så får gärna det här skit året gå snabbt.
Vill att 2011 ska försvinna, vill sudda ut det året forever and ever.......


Näää, det här går inte, ryck upp dig, fröken Svarts !
Ska göra mig iordning för en fika träff och det är inte helt fel.....riktigt nice ska det bli ;D

Ha en underbar fredag !
kram H.


Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0