Snart.....




Äntligen fredag, äntligen sista arbetsdagen, äntligen snart semester =D
Idag jobbar jag fram till lunch sen sååååååå....................SEMESTER !!!!
Har massor att göra när jag kommer hem.
Ska packa, ta in all tvätt som hänger ute, handla, fixa matsäck till imorgon och se till att den skyldige dammsuger ;-)
Igår kväll städade jag, dammade, dammsög och fixade.
Men i natt har nån av mina kära tonårs barn suttit i vardags rummet och ätit "nåt" som smulade ner hela golvet, soffan, mattan, bordet.
Såg ut som en smul-bomb hade slagit ner där *tss

 ;-)




Åkte till jobbet vid kvart i sju och det var 22 grader ute, otroligt, nästan lite tropiskt !
Hoppas, hoppas att värmen håller i sig =)

Igår tittade jag på "Ondskan".
Var super länge sen som jag såg den filmen.
Man bara sitter och väntar på att han ska ge igen.
Är en sån skön känsla när han äntligen gör det.
Äckligaste scenerna är när dom först kastar in en hink med skit i Erik (Andreas Wilson) och
 Pierres (Henrik Lundström) sovrum.
Dom "sopar " upp skiten och sen smyger Erik in i Ottos ( Gustav Skarsgård) sovrum och kastar skiten rakt i hans ansikte.
Urk, jag får kväljningar när jag ser det....








Blir sååå irriterad.
Dom har stängt av alla mina funktioner på min mobil, kan t.ex inte surfa.
Och det är tydligen p.g.a att jag har tagit ett nytt abbonemang och köpt ny telefon.
Men jag har ju inte fått den än och kan inte använda min gamla.
Borde ju vara nån slags övergångs tid.
Har ingen aning om när jag får telefonen.
Dom sa olika på Tele2.
Tjejen som jag bokade av sa 5-7 arbets dagar, killen jag pratade med igår sa 3-5 arbetsdagar.
Så troligtvis är jag utan en schysst fungerande mobil första semester veckan.....:/
Undrar hur man klarade sig förr när man inte ens hade nån mobil, hahaha ;))))
Antagligen hur bra som helst ;-)







Ha det bäst denna fredag !
♥♥♥Kramen hela dagen♥♥♥



Kommentarer
Postat av: Jannice

Tack snälla fina du! Det värmer verkligen!

Vi har aldrig träffats, men ändå så känns det liksom så positivt med kontakten vi har! <3



Hoppas din semester blir kanonbra! Roger jobbar sin sista dag idag med, och han var på strålande gott humör nu när han åkte till jobbet.

Semesterfeeling!



Vi ska till Dalarna en sväng och sen till Kolården/Norrköping. Ska bli så underbart!



Ha en bra dag vännen!

Kram

2011-07-08 @ 09:34:28
URL: http://jannicejarpe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0