Blocket annons ...

La ut vår gamla Saab på Blocket och folk har ringt som gaaaaalningar.
Hinner inte svara på alla samtal, sms och mail.
Dom första som var här började pruta innan dom ens sett bilen.
Nu väntar vi på en tjej som ska cykla hit från Hägerstenåsen.
Hon skulle cykla så det ryker, skrev hon, så att det inte skulle bli så sent, hahaha.
jag hoppas för hennes skull att hon vill ha bilen så att hon slipper cykla hem ;-)
Så nu väntar jag på att hon ska komma, bilen står på mig så det är jag som måste skriva under papprena om det blir försäljning.



Sen blir det duschen och sängen.
Ska upp klockan sex i morgon bitti.
Har varit borta från jobbet ett tag så det kommer att kännas lite konstigt imorgon när man ska bege sig.
Men det blir nog bra att komma igång igen.
Blir lite mjukstart med bara två dagar den här veckan.
Åker ju upp till Rättvik på onsdag så torsdag och fredag är jag ledig.

Hoppas att du har haft en mysig Nationaldag =)))
Själv är jag rätt sönderbränd, trots solskyddsfaktor =O
Kanske är tur att jag ska stänga in mig i "bunkern" imorgon så kroppen får vila lite från en massa sol.



Sov gott så hörs vi imorgon.
Kram H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0