En bra dag ♥♥♥



Har haft en jätte härlig dag ute i Östnora tillsammans med Hanne och Sussie.
Vi har ätit gott, pratat massor, solat, badat (Hanne), fikat och myst.
Träffade Morgan och Lotta och Roger och Martina också, så trevligt, var länge sen =)
Hann säga hej till Tore också som kom hem från fisketuren innan jag begav mig hemåt.
Precis innan avfarten till Älvsjö var det en stor olycka.
Det rykte och det var brandbilar, polis och ambulans på plats.
Hann precis svänga av avfarten som ligger precis innan, Farsta, så att jag kunde åka innervägen hem.
Annars hade jag fastnat i den långa kön förbi olycksplatsen.
Pratade en stund med grannarna innan jag sprang in och slog på tv:n, EM-kval, Sverige möter Moldavien.
Precis när bilden dök upp på tv:n sparkade Sverige in 1-0, vilken tajming.
Nu står det 2-0 och första halvleken är slut om en minut.
Ska ta en dusch i periodvilan.
Känner mig rätt så svettig och sönder bränd efter en dag vid havet ;))))

Hoppas att du har haft en bra dag !
Det här var en av mina bättre dagar på länge ♥♥♥

Nu dusch, sen mera fotboll ;-)
Heja Sverige !!!

Kram H.




Kommentarer
Postat av: Gunilla

Ops så tokigt det blev. Det är ju samma blogg fast med ny layout! /Kram

2011-06-04 @ 00:36:46
URL: http://gunillasblogg.gunilladahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0