Gillar Måns men inte Midsommer...

Har precis tittat på Allsång på Skansen.

Man blir så glad av det programmet.

Det ger så mycket glädje, värme, sommar ♥

Och Måns Zelmerlöw var ju grym som allsångens nya programledare =)

MVG till honom !!!

Han kan sjunga, han har charm, han "går genom tv-rutan", gissar att han gillas av alla åldrar ;)))










Jag är väl ganska ensam om att inte gilla "Morden i Midsommer".
Har liksom aldrig fastnat i det.
Vet inte varför.
Vet att många sitter klistrade framför tv-apparaterna just nu och tittar på dom nya avsnittet.
Önskar att jag också var ett stort fan av "Morden i Midsommer" för det finns inte mycket annat att titta på denna tisdags kväll.

Hade suttit fint med en smarrig film nu för jag har sovmorgon imorgonbitti ;))
Men jag får väl ge upp tv-tittandet, ta en dusch och lägga mig och läsa ut min bok så att jag kan börja med Jens Lapidus nya bok "Livet Deluxe" som ligger och väntar på mig på nattduksbordet.





Sov gott när det är dax ;-)
Hörs imorrn !

Kram H.


Kommentarer
Postat av: Jannice

Hahahaha..jag tål inte den serien, så du är inte ensam! Trams och liksom tillgjort..nää..det krävs lite mer för att roa Jannice ;-)



Kram

2011-06-28 @ 21:58:29
URL: http://jannicejarpe.blogspot.com
Postat av: Gunilla

Jag tillhör dem som gillar "Morden i Midsommer" och jag gillar även den nya kommissarien Barnaby som tagit över efter att den förra gick i pension. Men jag har alltid gillat filmen och serier som lunkar på, vilket jag tror är lite typiskt engelskt.



"Allsång på Skansens" nya programledaren tyckte jag gjorde riktigt bra ifrån sig. Så det blir nog en bra sommar om dom bara fortsätter och har bra artister. /Kram

2011-06-28 @ 23:18:24
URL: http://gunillasblogg.gunilladahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0