Hålla upp ögonlocken....


Sitter här, trött som bara den och häller i mig den tionde koppen kaffe idag ;)
Varmt är det, blev så förvånad för jag trodde inte att det skulle bli någon sommarvärme idag.
Så för att vara på den säkra sidan bultade jag på mig en T-shirt och jeans när jag gick till jobbet imorse.....gissa om att jag svettades ;-)
När jag kom hem slängde jag kläderna i tvättmaskinen och drog på mig en super skön och sval klänning som jag köpte på Gran Canaria i december.
Köpte en lång och två korta.
Bäst att passa på när man hittar nåt man gillar, eller framför allt skönt =))))

Man ser på bilden hur trött jag är, hahaha, ser helt väck ut på ögonen *tsss
Orkar knappt dra på smilbanden ;-)
Ska dra på mig baddräkten och krypa ner i jacuzzin en stund.
Sen vid nio (gäääsp) måste jag piggna till för då ska jag hämta killarna från fotbolls träningen.
Och då är det ju en fördel om man kan hålla upp ögonlocken ;)))

Måndagen är snart över....Yeees !!!!
Önskar dig en fin kväll !

Kram H.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej !

Vilka fina klänningar :)

Lika fina som du !

Hoppas att det gick bra när du hämtade från träningen och att du kunde hålla upp ögonlocken ;-)

Sov gott ! <3

2011-06-13 @ 22:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0