Sol ♥♥

Saturday Graphics

En ny härlig och solig dag !
Verkar bli lika varmt som igår.
Bara att njuta allt vad man orkar.
För man vet inte när det är slut.

Sverige Vann mot Moldavien igår med 4 - 1 =D
Så kul !!!
Man känner att man närmare sig EM liiiite liiite..... ;-)
Var så deppig när Sverige inte kom med i VM sist.
Kändes jätte tomt och tråkigt.
Så nästa sommar hoppas jag verkligen att sverige är med och att det blir samma grymma stämning som det var
2008 =)))




Det var som en stor folkfest hela sommaren.
Folk gick omkring i sverige tröjor, svenska flaggor vajjade överallt, folk köpte doftgranar i sverige färger och hängde i bilarna, allt handlade om sverige och stämningen var på topp.
Gick visserligen inte så bra för sverige men ändå, vi var med och det var häftigt =)))
Nu hoppas jag på en ny vinst mot Finland på tisdag....
Håller tummarna !!!






Väntar på att min tvättmaskin ska bli klar så att jag kan hänga ut den.
Blir så fräscht när det får torka utomhus.
Allt luktar så gott =)
Sen packar jag nog ihop en liten väska och beger mig till havet.
Kanske, kanske att man vågar doppa sig idag................................eller inte ;)))))






Ikväll kommer min fina familj hem.
Saknar dom så mycket.
Är så tomt här hemma, så tyst.
Är så van med mycket ljud, mycket folk, data-spel och musik att det känns konstigt när man varit själv ett tag.
Skönt ett tag men nu vill jag att dom ska komma hem ♥♥

Önskar dig en fin lördag !
Ta det lungt i solen och drick massor av vatten ;)
Kram H.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0