Stranden....NOT !





Åkte till kontoret vid sju och det var redan varmt, riktigt varmt.
Idag hade det varit perfekt att vara ledig och tillbringat dagen på stranden.
Meeeen, ingen ledighet, ingen strand.
Bara att jobba på.
Var fullt ös här på kontoret när jag kom.
Killar som ska hämta ut material, bilar, nycklar till deras olika jobb dom ska iväg på.
Nu har alla åkt iväg och det är lungt här.
Bara jag, datorn, kaffe koppen och Mix Megapol ;-)







Idag ska vi bestämma oss ang. bilen.
Tror att vi tar den =)

Väntar på att dom ska ringa från Scandlines, dom letar hotell åt oss.
Bara hoppas, hoppas, skulle behöva komma iväg några dagar.
Kunde vara kul att uppleva Tyskland på sommaren har ju bara varit där på våren och hösten förut ;-)

Nä, nu en kaffe till sen är det bara att kasta sig över pappershögarna.

Ha det bäst och en bra dag !
Kram H




Kommentarer
Postat av: Jannice

Vad jobbar du med? Och vart?

2011-06-28 @ 22:00:10
URL: http://jannicejarpe.blogspot.com
Postat av: Helen

Jag jobbar I Västberga på ett företag som heter Timeflex.

Sitter mest på kontoret men får hoppa runt och göra lite andra grejer ochså, som ikväll, jobba vid bygget Viktoria Tower.Ja jag ska inte bygga, hahaha ;))) utan vi levererar och packar upp lampor som ska finnas på varje rum.

Kul med lite omväxling i kontors världen ;)))

2011-06-29 @ 08:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0