Rise and Shine

Orkutjunks.com™



Lördag morgon, ingen väckar klocka som ska ringa, man får sova så länge man vill........NOT !!!

Grannens billarm gick igång.

Tut tut tut tut tut tut tut tut tut tut tut tut tut tut tut tut tut tut tut tut tut tut tut tut tut tut tut tut tut tut tut tut tut..

- Aaah det tystnade !

Tut tut tut tut tut tut tut tut tut........osv

I en halvtimme höll det väl på och tjöt.

Lika bra att kravla sig upp, sätta på kaffe, fixa frukost, äta frukost, dricka kaffe.

Så upp och hoppa , rise and shine ;)))




Igår åkte vi till Nyköping för att hämta hem Dennis som bott hos farmor och farfar ett par dagar och gått på en trafikskola där.

Han har intensivt under två dagar fått plugga teori och kört, men mest teori eftersom den stora "kör-dagen" som skulle ha varit igår blev inställt pga allt regnande.

Så en heldags teori blev det istället.

Ska köra ner honom på onsdag.

Han ska plugga teori på förmiddagen och köra upp på eftermiddagen.

Klarar han uppkörningen är det bara teoriprovet kvar och det kan han göra i stockholm.

Håller alla mina tummar och tår ;))))

Farmor hade lagat en massa god mat när vi kom.

Jag var utsvulten som en varg och åt tills magen stod ut i fyra hörn och jag var tvungen att knäppa upp jeans knappen ;)))

Efter fika med jordgubbar och grädde var det dax att styra bilen mot stockholm igen.

Vi var väl hemma på våran gata i stan vid halv elva tiden.

Då hade Jessica och hennes tjejkompisar som suttit här och förfestat åkt iväg.

Städat, fint och undanplockat var det trots att det var lite snurrigt, hahaha ;-)

Satte mig framför tv:n en stund.

Men ganska snabbt kände jag hur ögonlocken gång på gång ramlade ner och jag insåg att det var bara att ge upp.

John Blund hade segrat och jag stupade isäng.

Sov som en stock tills.............................................................................................................................................................

.....................................Tut tut tut tut tut tut tut tut tut !!!!!


Ha det bäst och en bra dag !

kram H.



 

Orkutjunks.com™


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Jag kommer att hålla alla tummar att Dennis klar teori och körprov! /Största kramen

2011-06-18 @ 15:29:14
URL: http://gunillasblogg.gunilladahl.se
Postat av: Vicke

då hoppas jag att du slipper vakna av ett billarm i morgon bitti

2011-06-18 @ 21:13:12
URL: http://enbloggomlivet.bloggplatsen.se/
Postat av: Helen

Vicke - Tack =) Jag håller tummarna för att grannen har satt sitt billarm på ljudlöst ;)))



Gunilla - Ja det vore sååå skönt om han klarade kortet snabbt så jag slapp höra tjatet om att köra moppe (köra olagligt) , sen kan han köra hur mycket han vill ;-) Kramen

2011-06-18 @ 22:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0