Kramen hela dagen ♥♥♥

Godmorgon !
Vaknade av att det kändes varmt, riktigt varmt i sovrummet.
Nästan sådär klibbigt.
Det är sol ute, tänkte jag ;)))
Gick upp, tog en snabb dusch, kände att det började lukta kaffe i hela huset.
Ronnie fixade frukost.
Stekta ägg, kaffe, bröd...
Mmm, gott !
Tog min kaffe kopp och gick ut och satte mig en stund.
Solen värmde, det var tyst förutom ett och annat hundskall.
Skönt att sitta där och filosofera.
Familjen vaknade en efter en.
Nu är det fullt ös i huset och inte så tyst längre.
Alla ska åka iväg utom jag, har valt att stanna hemma.
En fest på Öland hade lockat rejält i vanliga fall.
hade inte tvekat en sekund.
Hade säkert suttit först i bilen, färdigpackad och klar.
Men inte nu, inte idag.
Så jag tänker vara hemma, helt allena.
Ska skriva brevet till pappa.
Brevet som jag ska lägga ner i jorden om en vecka.
Det sista brev som jag någonsin kommer skriva till min älskade pappa.
Kommer att vara tungt och jobbigt att få ner orden på papper.
Alla dom ord som man vill säga, alla dom ord man inte hann med.
Hur ska alla dom få plats på ett papper ?
Har hela helgen på mig att skriva färdigt brevet.
jag kanske inte gör det idag, men på Onsdag efter jobbet åker jag en ny tung resa upp till Rättvik och då ska brevet ligga i min resväska, färdigskrivet och igenklistrat.








Idag fyller min fina mamma 66 år !
Är så ledsen att jag inte är upp hos henne idag.
Men vi ses på onsdag.
Brorsan som åkte upp igår till sitt sommar ställe kom förbi och hämtade upp ett paket till mamma från mig/oss.
Dom åker till mamma och gratulerar henne idag från oss alla.


Happy Birthday Graphics
Massor av GRATTIS-kramar till dig idag, mamma
på din födelsedag !!!
Hipp hipp hurra för dig på din bemärkelsedag.
Kramen hela dagen !!!


Happy Birthday Graphics

 

 


Nu ska jag gå och vinka av min familj sen parkerar jag mig nog i solstolen en stund.
Ha en fin dag !
kram H.



Have a Good Day Graphics

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0