En kort dag.....

Blir en kort dag idag...
Ska jobba till elva, sen är det dax att åka hem, packa, tanka och beege mig upp till Rättvik.
Ingen rolig resa =(
Kommer att kännas tungt att köra dom 30 milen milen upp idag.
Imorgon klockan halv tio ska vi vara på Rättviks kyrkogård för att begrava pappas urna i vigd jord.
Kommer kännas tungt, ledsamt, sorgligt men samtidigt skönt att pappa kommer ner i jorden och kanske att han kommer att få ro då.
Ledsamt kommer också att vara att pappa skulle ha fyllt 70 år imorgon.
En dag som vi hade tänkt fira med buller och med bång.
Istället blir det lungt och stilla på Rättviks kyrkogård.
Inget man hade tänkt sig när man satt i vintras och planerade födelsedagen.
Vi hade planer på att hyra en lokal och ha en överraskningsfest för pappa.
Vi skulle laga all mat och bjuda in släkt och vänner.
Vi skulle be några spela för pappa.
Vänner som spelar dragspel, fiol och gitarr.
Mitt största bekymmer då var vad man skulle ge pappa i present.
Det bekymret känns oväsentligt nu...
Livet blev inte riktigt som man tänkt sig :/



Ta hand om dig !
kram H.



Kommentarer
Postat av: Jannice

Många kramar till dig helen! <3

2011-06-08 @ 10:08:54
URL: http://jannicejarpe.blogspot.com
Postat av: Helen

Tack fina Jannice ♥♥

Kramar tillbaka !

2011-06-08 @ 10:11:11
Postat av: Gunilla

Ja, ibland tar livet vändningar som man inte rikigt kunde tänka sig. Jag tänker på dig och skickar ett fång styrkekramar /Gunilla

2011-06-08 @ 10:17:43
URL: http://gunillasblogg.gunilladahl.se
Postat av: Anonym

Hej vännen!

Skickar dig styrka & kramar inför morgondagen!!

2011-06-08 @ 10:21:25
URL: http://www.susanne64.dinstudio.se
Postat av: Carina

Hej Helen!



Jag har eller kommer inte på något bra att formulera, mer än att jag tänker på er och ger er en massa styrkekramar. Kram från kusinen Carina

2011-06-08 @ 15:06:00
Postat av: Annika

Du fixar det här tillsammans med övriga familjen.Ni finns i mina tankar och jag håller om er hårt./Kramar

2011-06-08 @ 17:15:12
Postat av: Anonym

Tänker på er alla imorgon.



Kram

2011-06-08 @ 23:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0