En liiiten bit....



Godmorgon !
En härligt solig lördag vaknar man till =D
Man kan ju inte bli annat än glad =))))
Sitter nu vid köksbordet i Lerdal och tittar ut över Siljan.
Så vackert, strålande sol och en Siljan täckt av is som gnistrar i solen.
Har haft jätte mysiga dagar här uppe i Rättvik.
Så mysigt att få umgås med mina nära och kära.
Åkte upp av en jobbig anledning, att pappa åkte in med ambulans till Mora lasarett.
Men tack och lov gick allt bra och han kom hem snabbt och vi har hunnit träffas och gjort en massa kul tillsammans.
Vill tacka för alla fina sms, mail och meddelanden på FB som jag fick.
Tusen tack !
Dom värmde ända in i själen ♥
Idag packar jag ihop mina resväskor och beger mig hem till 08-land igen.
På måndag är det jobb som gäller.
Men innan jag åker ska jag bege mig ner till Kulturhuset i Rättvik .
För där får man vara med att väva på den enormt låååååånga trasmattan som vävs för att läggas ut på Långbryggan i Rättvik.
Liter häftigt tycker jag.
Så om du nån gång åker till Rättvik och ser mattan så vet du att jag har vävt en liiiiten liiiten bit på den ;))))))))



Ha det bäst denna lördag !
Kram H.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0