En underbar dag ???

Gooooodmoooorgon !!!

En underbart solig morgon vaknar man till =D
Idag är jag ledig, vilket hade kunnat vara den perfekta dagen om det inte var för att jag måste åka till läkaren.
Misstänker att jag har fått urinvägsinflammation......igen !!!
Har aldrig haft det tidigare i mitt liv, men åkte på en rejäl infektion för nåt år sen, fick äta två pencillin kurer för att bli av med den.
Nu känns det likadant igen plus att jag springer på toa var femte minut....aaargh, sååå irriterande.
Igår på jobbet så hann jag knappt sätta på datorn förrän jag fick springa.
Sen höll jag på så hela dan, hela kvällen, inatt har jag varit uppe.
Så jag misstänker starkt att jag har just urinvägsinflammation ;)))
Så om en timme beger jag mig till Kungsholmen sen är det bara att åka hem och ta mina cellgifter.
En underbar dag.......NOT !!!



Hoppas att du istället har en underbar dag =))))
kram H.


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Nja, om jag hade en så underbar dag vet jag inte! Var rädd om dig vännen och hoppas du blir bra snart. /Kram

2011-03-30 @ 23:58:19
URL: http://gunillasblogg.gunilladahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0