♥ Hej !


Hej !
Nu har vi varit en sväng i Mora, på Dollarstore.
Där var det inte svårt att göra av med pengar ;)))
Man tycker att allt är sååå billigt men man handlar sååå mycket så slutnotan blir dyr ändå =O
Men fick med mig lite smått och gott hem ändå.
Känns lite som ett mini, mini, mini besök på Ullared ;-)


Efter Mora köpte vi bakelser och åkte hem och firade att pappa är hemma från sjukhuset.
Så skönt !!!
Har varit så orolig och det var ju anledningen till att jag kastade mig upp hit igår.
Men nu är han hemma igen och vi servar och skämmer bort honom allt vad vi orkar♥♥♥


Ikväll ska jag träffa brorsan och sen ska vi äta nåt gott ihop allihopa =)
Nu blir det en långis med Zissi (mamma & pappas vovve) .
Fint väder, solen skiner men det blåser nåt grymt emellanåt.
Ska gå ner till Siljan och titta på isberget som står där, riktigt maffigt !!!




Ha det bäst och en fortsatt trevlig Onsdag =)
Kram H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0