Inte många knop gjorda...


Har väl inte sovit sådär jättebra.
Har haft riktigt ont inatt.
Men idag känns det sååå mycket bättre, tack och lov =D
Ska iväg på möte med AF så jag hade väl behövt varit riktigt alert och pigg men känner mig precis tvärtom.
Får väl låta henne sköta snacket och jag lyssnar och lägger in en liten nick då och då ;)))
Annars så ser väl inte min dag speciellt spännande ut...
Ska en tur till apoteket, ta en tur med gåbandet sen är det cellgifter som gäller och när jag ha tagit dom så blir inte många knop gjorda....då brukar det bli soffläge *tss


Ska självklart skynda mig hem så att jag hinner se Herrarnas induviduella start i skid-VM.
Har stort hopp om medalj idag.
Bara hoppas att valla-teamet har lagt på rätt valla ;))))


Ha det bäst och en bra Tiiiisdag =D
Kram H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0