Imorgon kan det vara försent....


En stor sol möts man av när man kliver upp denna morgon =D
Tänk så glad man blir när solen skiner.
Allt känns så mycket roligare när det är fint väder.

Blev sååå glad när jag kikade ner i mina små planterings krukor.....
Det händer grejer *tsss  ;-)


Så fruktansvärt hemskt det som hände i Japan igår.
Ett av världens mest utvecklade länder är nu slaget i spillror.
Döds siffran steg till 1200 imorse och frågan är om det kommer att stiga ännu mer.
Fortfarande saknas massor utav människor och 121 500 människor har fått fly till härbärgen.
Allt ligger nere, ingenting fungerar och fler skalv är på väg.
Spelar ingen roll hur rika eller mäktiga vi är.
Mot naturens krafter kan ingen stå emot.
Ens egna problem känns plötsligt väldigt små.
Får en återigen att tänka att man ska vara rädd om varandra.
Glöm allt groll, säg förlåt och gå vidare i livet.
För imorgon kan det vara försent.


Ikväll är det Melodifestivalen.
Ääääntligen har vi tragglat oss förbi alla dessa deltävlingar och andra chansen.
Vi ska titta med goda vänner.
Ska snart bege mig ut och handla lite gott till ikväll =)
Tror att det blir "fel låt som vann", precis som förra året då Anna Bergendahl tog hem segern.
Jag hade hennes låt längst ner på min lista, tyckte inte om den och naturligtvis så vann hon :/
Idag har jag Eric Saade längst ner på min lista och jag har en liiiten aning att det blir han som får åka till Tyskland, tyvärr :/

Ha det bäst och njut av solen denna härliga lördag =D
Kram H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0