Snö ?

zwani.com myspace graphic comments
Inatt har jag i alla fall sovit som en stock.
Inga mardrömmar om galningar som jagar en ;)))
Har inget minne om jag har drömt överhuvudtaget men om jag gjort det så måste det ha varit bra drömmar ;)))


Idag har filmen "Hur många lingon finns det i världen" premiär.
Den skulle jag vilja se =)




Dom hotar med en massa snö idag =O
Upp till 10 cm i Stockholm.
Än så länge är det lungt, inte en endaste liten snöflinga.
Men har hört att snön vräker ner neråt i landet och uppåt i landet.
Så att vi 08:or klarar oss är väl inte så troligt.


Vi har fortfarande grymt mycket snö på vår altan.
Tänkte ta fram en stol häromdagen och sätta mig där och sola ansiktet en stund.
Men kommer bara ut fyra-fem steg på altanen sen är det stopp....aaargh !
Visst jag kan ju vara duktig och ställa mig och skotta.....meeen tänker inte vara så duktig, hahahaha ;)))
Snön får töa bort.
Nästa vecka kommer våren sägs det.
Ska tydligen bli 10 +......det börjar ordna till sig ;))))



Idag börjar Svenska Skidspelen i Falun =D
Så här står det på skidspelen.se :

För tredje året i rad samlas världens bästa dam och herråkare i Sverige för avslutningen i längdskidåkning. En rafflande final som startar med etapp 1 i Stockholm 16/3 och 3 dagars folkfest i Falun. Svenska Skidspelen arrangerar etapp 2-4 , 18-20 mars 2011. Världens blickar på Falun och Dalarna i säsongens stora världscupfinal.  

Om man inte kan befinna sig i Falun så kan man följa tävlingarna på TV,
Vinterstudion sänder hela dagen =D


Ha det bäst och en bra dag !
kram H.


Kommentarer
Postat av: L

Skönt att du slapp mardrömmar och galningar som jagade dig inatt ;-)Jag vill oxå se "Hur många lingon finns det i världen" , du och jag ? Hör av dig så tar vi den där fikan eller bion ♥ Kram L

2011-03-18 @ 13:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0