Sitter här nu super trött efter en lång dag på´jobbet.

Har en massa nya saker att lära mig och det gör att man blir otroligt trött i huvudet.

Men samtidigt är det kul =D

Kul att lära sig nåt nytt så att hjärnan få jobba lite ;))))

Fick tyvärr ett telefonsamtal med tråkiga nyheter precis när jag skulle åka hem =(

Så för min del blir det kanske en liten resa imorgon.



Nu ska jag ta ett pass på gå-bandet och rensa skallen lite sen blir det soffhörnan ;)
Tänkte titta på "En unge i minuten".
När jag såg det förra veckan kom alla känslorna tillbaka från när man själv låg där på förlossningen.
Trots att det var 15 år sen sist kändes det som om det var igår.


Ha en fortsatt bra kväll !
Kram H.


Kommentarer
Postat av: L

Tänker på dig vännen ♥♥♥

Kör försiktigt !

Hör av dig när du orkar ♥ Kram L.

2011-03-21 @ 21:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0