ibland har man tur ;)



Ligger här i soffan just nu och känner mig eländig.
Mår pyton idag av mina cellgifter....
Är lite olka gång från gång.
Ibland känns det rätt okey och ibland som idag, man däckar, mår fruktansvärt illa, får migrrän liknande huvudvärk.
Dessutom så hade jag urinvägsinflammation....=(
Sååå nu har jag gnällt färdigt ;))))))
Men har inte så mycket roligare att berätta om denna onsdag....mer än att jag satt två timmar på VC-akuten sen en timme på apoteket.
Verkar som denna dag var Vårdcentralernas och Apotekens besökar dag.....gaaalet mycket folk !!!
Hade i alla fall lite tur idag.
Fanns ingenstans att ställa bilen när jag kom till vårdcentralen, fanns ingenstans att ställa den lagligt, alltså...;)))
Så jag ställde mig vid sidan (Parkeringsförbud), hade inget val, var desperat behov av en toalett och att hitta parkeringar på Kungsholmen är inte lätt.
Så jag tog en rövare, gick in och anmälde mig, hade koll genom fönstret ifall det skulle bli en ledig parkering, men icke, halva stockholm var ju där så det var sprängfyllt i varenda liten parkerings ruta.
- Skit också....urinvägsinflammation plus bilböter...ingen bra dag :/
Meeen ibland har man tur =D
När jag kom ut och precis skulle åka iväg kom P-lisorna.....YEEEES !!!
Oj så glad man kan bli av så lite, hahaha =)))



satt och log hela vägen hem, inga böter ;-)

Nu håller mina fina son på och laga middag och min fina dotter städar köket =)
Goa barn man har ♥♥



Ha en trevlig kväll !
Kram H ♥♥


Kommentarer
Postat av: L

Kramar till dig min vän ♥♥

Vi måste ses snart ! Ring mig ;)Kram L

2011-03-30 @ 20:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0