En varm/kall stund i solen...


Nu har jag suttit och slöat en stund i solstolen.
Skönt, till och från.
När det var vindstilla var det helt okey men när vindarna friskade i...brrr :/
Men skönt att slappa en stund iaf.
Fick jordgubbar serverade av Jessica, inte illa ;)))

Nu har jag slängt in klyftpotatis i ugnen och ska straxt gå och ställa mig vid grillen.
Blir grillade kycklingfileer, majskolvar och paprika till middag.
Ikväll är det inga skjutsningar till fotbollsträningar eller dylikt =D
Ska bara sjunka ner i soffhörnet och titta på nåt kul på tv...om det nu är nåt att se =O

Önskar dig en fin kväll !
kram H

Kommentarer
Postat av: Jannice

TACK för din kommentar på bloggen! <3

Jo..det har väl inte alla gånger varit lätt i livet.., men jag tror på att man aldrig får vara med om mer än man faktiskt klarar av..även om det ibland låter som en klyscha ;-) Man blir även starkare av erfarenheterna..sen..när man kommit till insikt liksom. Fast ibland undrar man såklart..vad meningen verkligen är..



Du är duktig Helen! Och glöm aldrig att han står där bredvid dig allt som oftast. Du hör honom inte.., men han hör dig! <3



Kram!!

2011-05-19 @ 21:22:56
URL: http://jannicejarpe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0