Skitdag !!!


Vilken skitdag !
Ångest och migrän, ingen kul kombination.
Pratade med mina bröder, dom mår precis lika dåligt som jag.
Ångest, massor av frågor som snurrar....varför ?!
Inga svar !
Ska man gå till ett medium ?
Får man några svar då ?
Eller gör det saken bara värre ?
Familjen är i Nyköping och grattar svärmor.
Själv stannade jag hemma, låste in mig, drog ner persiennerna och satte på första Sopranos-boxen.
Har legat här hela dagen, ätit Marabou choklad, lite pasta, drukigt kaffe och tittat på Soprano.
Ljuset lyser så fint vid kortet på pappa.
Han ser så glad ut på bilden.
Det gör mig så ont att livet skulle sluta så här för en sån fin människa som min pappa.
Tar mig en till huvudväkstablett och kryper ner under filten i soffan och sätter på ett nytt avsnitt av Sopranos.
Hoppas att den här skitdagen snart är slut.
Kram H.


Kommentarer
Postat av: Annika

En jobbig tid för er alla och tyvärr måste ni genom detta och det kommer ta så mycket kraft och tårar men en dag kommer ni kunna le igen.Din älskade pappa har det bra och han har ett vakande öga på alla sina fina barn och fru.Du vet var jag finns vännen!/Kramar i massor

2011-05-14 @ 20:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0