Sommar !!

Ser skönt ut =)
En glittrande Siljan och en gul trampbåt i bakgrunden.
Åh, vad jag lääängtar efter sommaren nu !!!
Vill ha värme, vill ha sol ;-)
Var och tog blodtrycket idag.
Var inte så muntert :/
Hade stigit lite mer än sist.
Var därför jag behövde muntra upp mig med en somrig bild ;O)
Ska undvika salt och fet mat, sen ska jag tillbaka om 14 dagar igen.
Fyra tryck kommer dom ta, om det inte går ner blir det medicinering.
Precis som om jag inte hade några mediciner förut, suck !
Ska göra så som jag fick "order" om, mer kan jag inte göra.
Sen får jag hålla tummarna att det går ner så jag slipper fler piller i min medicin låda.
Skjutsade Dennis till träningen och när jag kom hem slängde jag ihop en pastasallad med en massa gott i.
Det blir dagens middag.
Väntar nu på att la familia ska komma hem så att vi kan äta =)

Ikväll börjar nya såpan "Klassträffen" på 5:an.
Kan vara lite kul att se.
Återförening 15 år efter att dom gick ur nian.

Nu hör jag någon på övervåningen.
Får hoppas att det är en familjemedlem, annars blir det jobbigt...gulp !!!  ;-)

Ha en trevlig kväll !
Kram H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0