Betyder massor....



Hej !
Har precis tittat färdigt på matchen mellan Sverige - Tjeckien.
Sverige vann med 5-2 och gick till VM-final =D
Jag var sååå glad, kände ett riktigt lyckorus.
Sport kan verkligen framkalla känslor.
Mitt lyckorus ersattes snabbt av :
- Hej jag är din ångest som är på besök igen, hehehe !
I hate you !
Varför kom ångesten nu ?
Jo för jag skulle ringa till pappa.
Vi brukar alltid ringa varandra efter en match och prata om den.
Men när jag hade slagit halva numret kom jag på att han inte fanns där.
Jag kan inte ringa honom, jag kan aldrig mera ringa honom för han finns inte mer.
Han valde att lämna oss den där måndagen i April.
Det gör så förbannat ont och så fort man känner den där smärtan så slår ångesten till.
fan, vad jobbigt det är att må så här.
Skulle vilja krypa ner i ett mörkt hål nånstans och stanna där ett tag.
Men jag vet ju att jag måste ta mig igenom detta, hur svårt och jobbigt det än är.

Har fina vänner och fina släktingar som stöttar
Tack för att ni finns.
Vet att jag är dålig på att svara och höra av mig just nu men det betyder massor när ni hör av er.
Massor av kramar till er !



Idag har jag inte gjort många knop.
Var handlade, planterade mina fröer som blivit plantor i större krukor, lagat middag, jaaa, det är väl allt.
Så det har varit en väääldigt lugn fredagen den 13:e för mig.
Hoppas att din fredag har varit bra.
Höjdpunkten idag var självklart att Sverige vann och jag ser verkligen fram emot VM-finalen =)
Ha det bäst !
Kram H.


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Ja, fredagen den 13! Och då passar jag på att fylla år, men det gick ju bra!



Förstår att det blir extra jobbigt vid tillfällen när du brukade ringa din pappa, som t ex idag efter hockeymatchen. /Största kramen

2011-05-14 @ 00:28:28
URL: http://gunillasblogg.gunilladahl.se
Postat av: Anonym

Du kommer att fixa det här, men det kommer att ta tid. Var rädd om dig. Kram

2011-05-14 @ 06:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0