En riktig rysare....

Godmorgon !
En riktigt mulen och små ruggig och regnig morgon bjuder denna söndag på.
Gör inget, passar min sinnes stämning perfekt.
Känner mig väldigt grå idag.
Idag drar jag på mig varma kläder och åker till Mossen för att
se Dennis spela match mot Ingarö.
Hade tänkt klippa ner mina rosbuskar i eftermiddag, men hoppar i det, inte direkt väder för att ligga med knäna i rabatterna.
Så dom får se lite wild and crazy ut ett tag till ;)
Euro Vision Song Contest.....eeeh, ja, vad ska man säga ???
Vad hände ?!?
Azerbajdzjan vann !
Why ???
När den började klättra upp i toppen så tittade jag och Jessica på varandra och sa :
- Vad är det där för låt ? Kommer inte ens ihåg den =O
Lyssnade snabbt på låten på Youtube och vi tittade på varandra igen och skakade på huvudet.
Är dom helt tondöva där ute i Europa ?
Låten är verkligen ingé bra.
Tråkig och intetsägande.
Ungerns låt, vart tog den vägen ?
Finland ?
Flera bra låtar som bara försvann i omröstningen.
Visst är det väääldans många sk. kompisröster.
Men Azerbajdzjan ??
Vet inte ens vart det ligger ?
Men det var en spännande omrösning långt in i tävlingen.
Sverige med Eric Saade blev 3:a, grymt bra gjort !!!
Nästa år slipper vi kvala ;))))
Grattis Eric och Sverige till den bedriften =D
Ikväll går det en riktig rysare på tv.
Kan bli en riktig skräckis....
VM - FINAL i hockey !
Sverige mot Finland !
Kan det bli en bättre final ???
Skulle vara såååå skönt att slå Finland.
Kommer att hålla alla mina tummar och tår för att Sverige tar hem VM-guldet i ishockey 2011 !
Heja Sverige !!!!
Ha en fin dag och ta hand om dig och varandra.
Kram H.

Kommentarer
Postat av: Ove "Gasfoot

Helen! Jag missade medvetet Euro Vision Song Contest eftersom jag inte finner något större nöje av sådana program. Men det är bra är att vi är olika!

Jag tog i stället min fiskeutrustning, gick ner till Torneälvens strand för att chansa på att få en Lax till middag idag. Kvällen var jättevacker, klar himmel, vindstilla och spegelblankt vatten. Kan det bli bättre? Gick hem fisklös men inte byxlös!

Önskar Dig en bra kommande vecka med bättre väder än vad Du har skrivit i Din blogg idag.

Kramiz!

2011-05-15 @ 15:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0