Ingen frustration idag...

Godmorgon !
Idag ska det bli ett mer normalt inlägg.
Var arg som ett bi igår och var tvungen att avreagera mig på bloggen ;)
Efter inlägget hade jag fortfarande en massa ilska och frustration i mig så jag körde ett hårt pass på bandet.
Benen gick som trumpinnar och svetten rann.
Orkar inte mer, sa kroppen !
Jodå ! sa jag
Skönt ibland att pressa sig så, man är alldeles skakis när man kliver av bandet och man är så torr i munnen så att det känns som om nån klistrat fast tungan i gommen på en.
Önskar att man kunde ha just den sorts energi och frustration varje gång man tränar.
Idag är jag inte alls lika taggad över att gå upp på bandet och köra ett hårt pass.
Kanske ett lungt eller kanske inget alls ;-)
Var en sväng i Farsta C igår.
Jessica köpte en födelsedags present och jag köpte nåt såååå spännande som fotbollstejp till Dennis och tomatpuré och toapapper på Lidl...*tsss  ;)
Vilken shopping runda, va, hahaha =)
Skulle ha träffat bror min efteråt men han åkte på tandvärk och behövde en tandläkare....PRONTO !
Så vi ska ses idag istället.
Undrar när man kan börja ställa ut pelargoner ?
Nån som vet ?
Kanske är för kallt ?
Har ett gäng som står inne och det är liiite trångt om plats med dessa stora krukor inne.
Skulle behöva åka till plantagen och köpa jord.
Behöver "dela" på en del blommor som står för trångt och behöver komma i en egen kruka.
Trodde inte att jag skulle få så många av dom små fröna som jag planterade tidigt i våras.
Men kul är det att det kom något alls för jag har INTE gröna fingrar ;-)
Ska släpa fram dammsugaren nu.
Har en hall som ser ut som ett grustag.
Knastrar när man går på hallmattan, ja och på dom andra mattorna med för den delen.
Allt grus och alla små svarta pluppar från konstgräsplanerna (fotbollsplanerna) dras ju in i övriga huset så det känns så majsigt när man går barfota och det där fastnar under fötterna.
Så fram med snabeldraken och sätt fart, Helen lilla !!

Ha en fin dag och ta hand om dig !
kram H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0