En ganska bra dag ♥♥♥



Har haft en ganska bra dag.
Slitit i trädgården.
Planterat, klippt, rensat och ansat.
Hann med att tvätta bilen innan det var dax för fotboll och handling.
Killarna vann med 3-1 mot Järna =D
Sen hem fixa middag.
Idag blidde det grillade bitar av skinstek som hade legat hela dan i vitlöksmarinad.
Till det kokt potatis, grillad halloumiost, grillade majskolvar och tomater.
Åt så att magen stod ut i åtta hörn ;))

Har kommit på att jag mår bättre av att ha mycket att göra.
Behöver inte tänka och känna efter så mycket då och lyckas trycka tillbaka ångesten som ligger där och lurar.
Tänker och känner gör man på kvällar och nätter ändå.
Imorgon har jag också saker planerat, så det känns skönt.
Har saker att göra varje dag den här veckan.
Snart börjar jag jobba igen.
Kan kanske vara bra att komma tillbaka.
Vet inte, känns bra just nu när man sitter här och mår ganska så bra.
Värre är dom där dagarna, som igår då man har sån ångest att man tror att man ska dö, då, såna dagar känns det som om man aldrig ska klara av nånting så normalt som att jobba igen.
18 dagar kvar till Urnsättningen.
18 dagar kvar till sista gången man får säga farväl.
Inget jag ser fram emot men samtidigt så önskar jag min pappa att komma i vigd jord.
Tror att det blir lugnare sen.

Nu ska jag sätta mig ner och titta på första avsnittet av Solsidan sen den så grymt bra filmen Gone baby gone.

Rekomenderar den, helt klart sevärd =)




Hoppas att du har haft en bra helg !
Ha det bäst =)
Kram H.




Jag och min pappa ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Annika

Fina ni är!/Kramis

2011-05-22 @ 22:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0