Lite snopet, för vissa....=O

Måndag morgon, ny vecka, dagarna rullar på snabbt som bara den.
Men vi är här, vi lever och är med......
Vilket Robert Fitzpatrick känner sig lite snopen över.
Fast det är klart om man köper annonser för 880 000 och varnar för undergången och dessutom befinner sig på Times square i NY i väntan på Jordens undergång sååå kanske man blir liiite besviken kl. 18.00 när ingenting händer, absolut ingenting, nada, nothing ...=O
Fitzpatrick som hade lagt ner 140 000 dollar av sina besparingar på att köpa annonser i tunnelbanan och på reklampelare tittade lite snopet på klockan när den slog 18.00 och sa :
- Varför händer det ingenting ?
Tragiskt ?
Ja,, faktiskt.
Inte att jorden är kvar utan att människor blir lurade av såna sk. domedags profeter som Harold Camping.
Han har själv gått under jorden.
Gör han nog rätt i för jag gissar att det är många ovan jord som vill lägga vantarna på den lilla profeten ;-)

Regnar i Stockholm just nu.
Mörkt och grått.
Men skulle väl spricka upp under dagen, i hope !!!

I fredags var Christer och Pontus här käkade middag med oss =)
Vi åt grillad fläskfilé med en massa gott till.
Drack vin, pratade, planerade saker vi ska göra, badade flera timmar ute i Jacuzzin.
Vi hade en super mysig kväll =D
Hade lite ont i huvudet när jag vaknade på lördags morgonen.
Kan det ha varit fläskfilén eller kladdkakan vi åt till efterrätt ??? ;)))))

Idag ska jag åka med brorsan till Solna.
Han ska sälja sin bil och behöver skjuts tillbaka.
Så jag ska snart bege mig ner till Statoil och slänga i lite soppa i bilen, för jag tror inte att bensinångorna som bilen går på just nu räcker till Solna.
Får vara glad om jag tar mig fram till macken ;-)
Annars är det väl inte mycket som händer.
Skjutsningar och hämtningar till träningar ikväll.
Middag, läxläsning, bädda, tvätta, handla, ja allt som hör vardagen till.
Är sjukskriven denna vecka också.
Har en del att ta tag i, så det är bara att dra ett djupt andetag och sätta fart.
Ha det bäst !
Kram H.




Kommentarer
Postat av: Gunilla

Vet du Helen? Jag har hört att man kan få ganska rejäl huvudvärk av fläskfilé! Så du måste vara försiktigt med det. /Kram vännen

2011-05-23 @ 23:20:40
URL: http://gunillasblogg.gunilladahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0