♥♥♥



En vacker vår kväll en lördag i Rättvik.
Sitter här i mammas kök i Lerdal med mamma och Ronnie och dricker ett glas rosé vin.
Har varit en jobbig dag både fysisk och psykisk.
Har hjälpt till med en flytt , har skrubbat ett kök i 4 timmar.
Kommer ha ont i varenda muskel och led i morgon =O
Förutom flytten har det varit en massa känslomässiga saker som vi har tagit reda på.
Är helt slut både mentalt och kroppsligt.
Tommy, Christer, Lotta och Pontus har åkt till Varåsen för att sova där, blev lite trångt här att tränga ihop oss allihopa.
Är så tacksam och glad för att jag har en sån fin familj.
Vi har kommit varandra så nära, närmare än nånsin efter allt jobbigt som hänt.
Imorgon ska vi träffas och äta lunch tillsammans , sen ska vi handla upp till mamma så att hon klarar sig, gå en sväng på marknaden, hjälpa Svea, sen beger sig jag, Christer, Pontus och Ronnie hem till Stockholm.
Känns jobbigt att åka ifrån mamma men samtidigt så längtar jag hem till mina fina och älskade barn.
Har en hel del att ta hand om hemma när det gäller mig själv.
Ska försöka hitta mig en liten oas där jag kan hitta mig själv igen.
Kommer nog att ta sin tid, känner mig nästan schitzofren.
Känslorna kastas så fram och tillbaka.
Ena stunden är man glad, nästa stund gråter man, sen är man arg, man är tom, man är bara ledsen.
Helt plötsligt så kastar sig ångesten över mig.
Den river och sliter och det känns som om man har en liten djävul inom sig som försöker slita sönder mig.
Har bestämt mig för att jag ska försöka skriva av mig min ångest och jag ska gå och prata med nån om min sorg och alla andra jobbiga saker som har hänt just nu.
Kan vara skönt och bra, tror jag i alla fall ?
Jag får väl göra vad som känns bäst just nu.

Kram H.








Kommentarer
Postat av: Annika

Jag tror att det är jättebra om du försöker prata med någon som är kunnig på sånt här.I övrigt finns jag här och du får prata hur mycket och hur länge du vill och orkar.Hörs i veckan!/Kramis

2011-05-08 @ 12:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0