Elakt regn....;)


Ett riktigt oväder denna onsdags morgon...
Skulle gå från ytterdörren till bilen, inte många meter men trots det så blev jag dyngsur.
Det regnade liksom inte "normalt", det regnade från alla håll.
Paraplyet gjorde inte stor nytta för det var som om regnet kom underifrån och från sidan och skrattade en rakt upp i ansiktet :
- Mohahahahahahahahahahaha !
Där kan du stå med ditt paraply, hehehehe !!
Blöta byxor, blöta skor och en bra bit in på tröjan hoppade jag in i bilen och körde mot jobbet.
Åkte fem minuter tidigare idag och det var värre köer än någonsin.
Kändes som om alla hade stått med klockorna och prick tjugo över sex hoppad alla in i bilarna och kastade sig ut på väggarna.
Gaaaaalet med trafik !
Tur att jag inte har så långt till jobbet.
Är inte så lång sträcka som jag får sitta och köa men den sträckan räcker för att jag ska bli irriterad.
Jag hatar köer !
Det är väl ett hemskt påhitt, köer !?!



Igår hade jag en hektisk dag på jobbet, det gick i ett.
Hann bara med en snabb lunch, sen var det järnet.
Har en hel del som jag måste hinna beta av eftersom jag ska vara ledig nästa vecka plus att jag måste gå tidigare idag för ett läkarbesök.
Ska få domen ang. mitt blodtryck.
Medicin eller inte, that´s the question ???




Sverige vann EM-kvalet mot San Marino......till slut !!
Yeees !!
Efter en seeeeeeg inledning och 0-0 efter första halvlek kändes liiite stressat.
Sverige sköt på mål gång på gång men bollen gick inte in.
Den enda gång som Zlatan lyckades slå bollen i mål var det ....Offside =O
Men i andra halvlek släppte det och målfesten var ett faktum =)))
Sverige vann med 5 -0 !!
Härligt !




Ha det bäst och håll tummisarna för mig att mitt blodtryck har gått ner =)

Kram H.



Kommentarer
Postat av: Sussie

Hallå vännen!

Tack för dina fina ord på min blogg,,,det värmer så mycket!!

Idag är en ny dag,,tack & lov!!

Jag håller tummarna att "trycket" dalat!!

Kram hela långa dagen!!

2011-09-07 @ 10:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0