Järnet...





Just nu vräker regnet ner utanför fönstret.
Sitter nyduschad och proppmätt efter pizza i mörkret i köket och lyssnar på regnet som smattrar på rutan.
Ganska så rogivande.

Är sååå trött !
Förkylningen gör väl sitt, kroppen pallar inte lika mycket.
Men man pumpar på ändå.
Har mitt blodtryck inte stigit efter detta ja, då stiger det nog aldrig....*tss

Måste berömma mina bröder, min mamma och mig själv.
Vi har slitit som djur.
Knappt suttit ner på hela dagen.
Brorsorna sover i Varåsen, Christers landställe och möter upp oss här lagom till frukost.
Sen kör vi järnet.
Lär bli tidig sänggång ikväll.
Ska titta på Idol sen säger jag nog godnatt.

Ha det bäst !
Kram H.



Jag, blek, trött och glåmig ute på en promenad i blåsten med Zissi idag ;O


Kommentarer
Postat av: Annica Lundgren

vaddå glåmig lika fräsch som alltid.... och lilla cissi är så söt.... mer bilder på henne....

2011-09-13 @ 20:57:53
URL: http://pinkladyw595.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0