Myyyys...





Ääääntligen så är det faktiskt fredag =D
Sååå skönt !
Har varit full rulle här på kontoret sen jag kom imorse kvart i sju.
Så timmarna har gått fort och jag får snart gå hem.
Jobbar halvdag på fredagar och det är grymt skönt !
Helgen blir liiiite längre då ;)

Tog mig min första paus nu så då passar jag på och blogga lite medan jag dricker en efterlängtad kopp kaffe =)





I helgen fortsätter vi med "Bygget" på tomten.
Har stått still ett tag nu p.g.a av flytt och jobb.
Men helgen viker vi åt bara det.
Ska dessutom bli kanon-höst-sol-väder i helgen så det passar ju perfekt att jobba ute ;-)






Tack Jannice för tipset ang. fina stickade tröjor =)))
Kanske att jag får en liiiten lucka i allt utomhus-jobb så jag kan sticka en sväng till Åhlens och kolla ;-)





Ikväll blir det Fredags Myyys med myyyskläder, mina röda Myyys tofflor och en stooooor påse smågodis och Idol.
Myyys på hög nivå, alltså *tssss





Nää, nu ska jag tömma den sista pappershögen så att jag får gå hem nån gång *tsss

Ha det bäst och en underbar Fredag och ett myyyyysigt Fredags Myyyys ;-)

Kram H.

Pooh Bear Friday
mm


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Jösses vad du börjar tidigt! Och du, jag håller tummarna att du hittar en snygg tröja! Skulle faktiskt behöva en själv. /Kramen

2011-09-23 @ 12:43:21
URL: http://gunillasblogg.gunilladahl.se
Postat av: Jannice

Åh vad mysigt att fixa på tomten! Kan sakna det ibland faktiskt.., samtidigt som det är skönt att inte ha en massa såna "måsten" längre.

Jag vill också åka till Åhléns och kolla tröjor! Roger jobbar hela helgen, så jag kan vändas en del av att åka iväg med 2 vilda barn haha. Får ta det i veckan istället (fördelen med att plugga på distans då man kan göra en avstickare när man känner för det).

Hoppas nu att du får en kanonskön kväll! Själv ska jag straxt natta Lovis (Alva sover redan) och sen fixa en stor mugg med thé och bänka mig framför tv´n och Idol.

Kram och ta hand om dig! <3

2011-09-23 @ 18:42:00
URL: http://jannicejarpe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0