Trött....




Ja, nu är den här, årets första höstmånad....September !
Känns lite sorgligt, tycker jag =(
Sommaren kom och gick, hann knappt fatta att den var här förrän den var över.
Nu har man en låååång o mörk tid framför sig.
Men för att inte deppa ihop helt, hihi, så kan vi ju ha tur att få en låååång och varm brittsommar, ända in i oktober.
Så det håller vi tummarna för, tycker jag ;-)





Med risk för att låta gnällig, men jag har så förb....ont i min rygg.
Blir galen.
Knaprar värktabletter och håller på att slita ut min vän värmekudden ;)
Igår gick jag till apoteket och köpte vit Tigerbalsam.
Smörjde och smörjde igår kväll så alla som kom hem till oss undrade vad det var som luktade.
Man såg hur alla som kom in rynkade på näsan och sniffade som en hund i luften.
- Tigerbalsam, det är tigerbalsam. Fick jag sitta i soffan och upprepa till alla.
Jag tycker att det luktar gott på nåt vis.
En speciell och stark lukt, men inte äcklig.
Sonen min tyckte att det luktade sjukhus...;-)
Har med mig min lilla burk hit till kontoret idag.
Smörjer jag in mig här så flyr väl mina kolleger fältet *tss
Men har jag tur så är dom ute och jobbar mestadels av dagen och då kan jag stinka bäst jag vill *tsss   ;)))




Idag är jag gaaalet trött !
La mig tidigt igår kväll, vid halv tio, somnade kanske vid tio och klockan ringde halvsex.
Har sovit bra, ändå känns hjärnan som äppelmos och kroppen tung som cement.
Har svårt att vakna.
Sitter här på jobbet som en zombie.
Har svårt att komma igång, hjärnan vill liksom inte.
Vad göra ???
Jo, det får nog bli ett par koppar koffein innan jag sätter igång ;-)




Deppigt att det går så dåligt för svenskarna i friidrotts VM =(
Tyvärr så går ju tävlingarna på nätterna men man kan hänga med rätt så bra ändå via sammandrag på tv och via nätet.
Men det är ju bra mycket roligare att se det live.
Kanske är därför jag är så trött idag, jag kanske satt uppe och tittade på friidrotts-VM i sömnen ;-)






Nu....kaffe !!

Ha det bäst och en bra dag =)))

Kram H.








Kommentarer
Postat av: Sussie

God morgon!

Men attans rygg da!! Tigerbalsam för mig är gamla minnen från fotbollstiden:-) Det fullkomligt stank i omklädningsrummet!

Men jag tycker som dig,,det luktar gott!!

Hoppas d hjälper lite iaf:-(

Apropå det så ska lill tösen testa fotboll igen!!

Jag hoppas hon kommer att gilla att lira!

Om inte så får jag leva ut vid kantlinjen,,hihihi!

Ha en bra dag,,och va rädd om dig!!

Kramis

2011-09-01 @ 08:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0