Lugn dag...

Lördag morgon....=D
Skönt, man kan ta det lungt !
Ronnie var i väg och köpte färska frallor och kokade ägg så det blev en riktig helgfrulle....



Trodde att vi skulle iväg på fotboll idag ute på Ingarö men det blidde ingen match så lördagen är öppen och ledig.
Ska passa på och fixa lite ärenden, tvätta, packa och åka till Farsta en sväng.
Imorgon kommer brorsan och hämtar mig och vi far upp till Dalom.



Tittade på Idol igår och jag måste säga att Alexander Bard är ett riktigt surkart.
Han ser ut som en liten trotsig 3-åring när han blir emot sagd av dom andra i juryn.
När dom röstar vidare nån som han absolut inte vill ha med.
Som han sa till nån :
- Om du skulle sjunga på den resturang jag var på skulle jag gå därifrån direkt !!!
Sen snörper han ihop munnen och kniper med ögonen och ser surare ut än en citron ;-)
Tur att det inte är han som har utslagsrösten ;O


Var gaaalet trött efter Idol igår, hade nog kunnat somna vid nio meeeen kände att man ville dra på fredags kvällen lite så en kopp kaffe senare så fick man upp ena ögat i alla fall och tittade på filmen
" Behind enemy lines " på TV4 film.
Var sååå skönt att slippa reklam.
Hade visserligen sett filmen förut men den var värd att se en gång till ;-)


Nu är klockan nio, ska ta på mig ett ansikte och påbörja dagen ;-)

Ha det bäst denna lördag !
Kram H.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0