Ett litet team...



Nu är det kväller.
Det är mörkt och vinden viner utanför fönstret.
Jag ligger här på min madrass i det ekande, tomma rummet och väntar på att sömnen ska infinna sig.
Är såå galet trött, det susar i huvudet, det värker i varenda muskel och led, ögonen svider och gäspningarna avlöser varandra.
Ändå kan jag inte somna.
Så många tankar snurrar i huvudet.
Nu lämnar vi snart ett kapitel i vår familjs liv och börjar på ett nytt.
Så många gånger vi har gjort det förr.
Vänt blad och börjat om.
Men inte på ett sånt här tungt och sorgsamt sätt.
Man kör bara på, vi jobbar och sliter, ingen vågar sätta sig ner och låta känslorna ta överhand för då är risken stor att att luften och orken går ur en, tar slut.
Jag, Tommy, Christer och mamma är som en litet team.
Vi härjar och skriker på varandra samtidigt som vi pushar och berömmer varandra.
Vi fnissar och gapskrattar tillsammans, vi gråter och tröstar varandra.
En liten fyrklöver, ett litet team ♥




Saknar min fina familj hemma i Stockholm ♥
Önskar dom var här ♥
Får så fina sms från mina underbara barn varje dag, sms som uppmuntrar, som ger en kraft och lite jävlar anamma.
Får kraft av vänner ♥
Om jag inte känner fel så tror jag att det strömmar lite healing ända från stockholm hit till mig i Dalarna ♥
Tack ♥
Nu har jag skrivit av mig lite och hoppas att jag ska kunna lägga bort alla tankar som snurrar i huvudet och somna in och drömma goa drömmar.

Imorgon är det nya krafter, nya tag och lite mer jävlar anamma som krävs för att vi ska greja det här, mitt lilla team och jag ;-)

Godnatt och sovgott !

Kram H.


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Skickar ytterligare några styrkekramar. <3<3<3

2011-09-14 @ 23:50:50
URL: http://gunillasblogg.gunilladahl.se
Postat av: Sussie

Visst är det konstigt att mörker & tystnad gör oss så brydda över saker,,,

Man kan inte koppla av,,hur trött man än är!!

Kroppen är som en fiolsträng!! Hjärnan jobbar på högvarv!!

Fint att du känt av healing,,fniss!!Då har den iaf gjort lite nytta!! Men du är svår att nå,,,för mycket runt om!!

Jag jobbar på det :-)) Hoppas fler ger dig en dos!!

Snart är ni klara,,ja vännen som sagt nya blad finns att fylla i ert / ditt liv!

Så länge minnen finns,,finns även kärleken!!

Kram & sköt om dig,,försök kliva undan om du kan,,det behöver du!! Ta hunden ut på promenad & få kraft av naturen!! Det är en order..fniss igen!!

2011-09-15 @ 08:37:47
Postat av: Susanne

sänder massor med styrka åt er, vet att erat fyrklöver fixar detta! Ni är starka tillsammans! Ni vänder blad men minnerna finns kvar och komma alltid finnas där! Vi tänker och hjälper er att flytta genom våra tankar till och hoppas att Monica kommer trivas i sin nya lägenhet!

Kram en förkyld Kusin

2011-09-15 @ 12:14:15
URL: http://livetisusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0