Fredag, fest och fotboll =)))

                      
                 


TJOoooo !
 
Det är freeeedag.....äääääntligen !
Bästa dagen på veckan =D
Är en speciell känsla när man vaknar på fredagsmorgonen.
En bubblande känns-som-ett-barn-på-julafton-känsla....
Man har en hel lååång helg framför sig, inga väckarklockor, inga tider, inga krav.
En skön känsla.
Fredag är alltid en lätt dag att ta sig upp.
Hur trött man än är så studsar man upp ur sängen, man vill liksom att fredagen ska komma igång så att man snabbt kan komma hem och börja sin helg.
Jag var på kontoret tjugo i sju, är helt solo här just nu, inte en levande själ förutom jag.
Andra själar kanske är här runtomkring mig men ingen levande ;-)
Tror du på det övernaturliga, det paranormala ?
Tror du på spöken, andar ?
Det gör jag.....
Är otroligt intresserad av ämnet.
Läser mycket om det och tittar på tv så fort dom visar nåt program om det paranormala.
Har skrivit en del om det på min hemsida.
Jag har en tro att så fort man dör så lämnar själen kroppen och går vidare.
När någon dör ska man alltid öppna ett fönster för att släppa ut själen så den inte blir fast.
Det gjorde en polis när min pappa dog och jag kommer alltid att vara evigt tacksam för det.
Skulle vilja tacka honom.
Hans fru hade talat om det för honom och han mindes det och öppnade ett fönster direkt när han kom.
Tack !
✰ •*¨*•*¨*•.¸¸♥¸¸.•*¨*•*¨*• ✰✰ •*¨*•*¨*•.¸¸♥¸¸.•*¨*•*¨*• ✰


Fick faktiskt sällskap över en morgonfika alldeles nyss.
Några killar kom in för att hämta jobb och vi tog en fika.
Fick frågan om att gå ut och käka lunch men jag jobbar halvdag på fredagar så då går jag hem vid lunch....såååå skönt !!!
Ska träffa Christer i eftermiddag och vi ska ev. åka till Peter & Annica för en fika....mys ♥
Sen ska jag hem och förbereda mig för fotboll ;-)
Sverige spelar EM-kval idag mot Ungern.
Så här stod det i expressen igår :

 "Ungern drömmer mardrömmar om Zlatan Ibrahimovic. Men nu har Sveriges motståndare i morgondagens EM-kval hittat en "lösning" på sitt Zlatan-problem.
- Vi ska få städerskorna att låsa in honom på hotellrummet, skämtar ungerska mittfältaren Ákos Elek till supporterklubben Camp Sweden. "






Kommer bli fullt hus hemma hos oss ikväll.
Vi ska sitta några stycken och titta på fotbollen samtidigt som Jessica har bokat altanen där hon och ett stort gäng med kompisar ska ha kräftskiva.
Kommer väl bli fullt ös medvetslöst.
Dom sjungande alla möjliga snapsvisor och vi tjoande för att förhoppningsvis Sverige gör mål ;-)





Önskar dig en härlig fredag !!
Ha det bäst =)))


Kram H.


Kommentarer
Postat av: Sussie

Din lilla lärka!!

Ja idag ere fredag som sagt! Men drömmarna har tagit ut sin rätt för mig idag,,inte på G.

Men jag har bjudit in en kompis på Tacos & liiite rött ikväll,,chilla & kolla matchen!!

Ha det så jättans majsigt med ditt gäng ikväll!!

Det verkar bli fullt hus hos dig vännen:-))

Kram & sköt om dig!!!

2011-09-02 @ 11:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0