Händer grejer...



Vad är det som händer i vårt hus ?
Har hänt många konstiga saker sista tiden som inte går att förklara.
Förra veckan åkte en duschcreme flaska i golvet.
Den stod brevid en annan flaska på en hylla, inte på kanten utan mitt på hyllan tillsammans med andra duschcremer och scampon och balsam.
Jag håller på och plockar ur en tvättmaskin när det plötsligt säger .
- PANG !
Jag hoppade en halvmeter.
Flaskan som är gjord av hårdplast far i golvet och röd duschtvål rinner ut över halva golvet.
Jag fattade ingenting, fanns inte en chans att bara den kunde ramla ner och inte nån annan.
den borde ha dragit med sig minst en-två flaskor till.

Tvättställningen som bara rasade ihop.
Hade inte mycket tvätt på den och den var en månad gammal och när jag kom ner i tvättstugan låg hela tvättställningen på golvet intrasslat med tvätt.


En ring som betyder massor för mig, fick den av mina älskade föräldrar vid ett väldigt speciellt tillfälle, den är spårlöst borta.
Finns inte, har letat överallt, borta.


Imorse när jag var i badrummet och klädde på mig föll plötsligt en parfym flaska i golvet.
En av mina nyinköpta.
Den gick i tusen bitar och parfymen rann ut och bildade en liten stinkande rinnande å på golvet.
Jag stod där som ett fån med strumpan i handen och bara tittade på eländet.
Jag fattade ingenting.
Hur kunde den åka i golvet ?
Jag var ju inte ens i närheten av den ?



Uppe i Rättvik under flytten hände det också några konstiga grejer.

Kan berätta flera saker, men gissar att ni redan tycker att jag är Crazy ;O

Jag kanske får börja klistra fast grejerna ;-)

Kram H.







Kommentarer
Postat av: Sussie

Scary!!

Du vet vad jag tror!! Tecken överallt,,du måste ta tag i någonting som du funderar på,,,

Lägg inte saker framför dig,,ta tag i dom nu!



Angående ringen,,fick känsla av att den ligger "gömd" i antingen sminkväska eller nessesär.

Hoppas du hittar den,,

Kram hela dan,, om "dom" blir allt för påstridiga säg till dessa att lämna dig ifred ett tag,,

Du kan påkalla sällskap när du vill ha det!!

Kram hela dan!!!



2011-09-29 @ 12:37:31
URL: http://susanne64.dinstudio.se
Postat av: Annica Lundgren

Just det "signs" händer mig med och du är inte crazy jag tror på dig....

2011-09-29 @ 18:05:17
URL: http://pinkladyw595.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0