Aaaaaaatjoooooooo !!!!!


Atjooo, atjooo, atjooooooooo !!!
Så har min morgon börjat.
Nyser som en galning och har en hals som svider som eld :/
Neeeeeeeeeeeeej !!!!
Vill inte bli sjuk =(
Vart kommer alla dessa elaka baskelusker ifrån ?
Står dom bakom nån hylla i affären och bara väntar på sitt offer ???
- Kolla, hon ser frisk och pigg ut, henne tar vi, hehehe !
Resten av baskeluskerna skriker :
- Jaaaaaaaaaaa !
Alla kommer springande hoppar upp på den stackars friska tjejen som inget ont anande handlar vidare trots att hon har ett gäng äckliga baskelusker som kryper in i kroppen på henne och invarderar hennes blodomlopp och friska kropp.
Efter ett par dagar kommer symtomen smygande.
Inuti henne har baskeluskerna förökat sig tio gånger om och utkämpar ett krig mot dom vita blodkropparna som gör allt för att döda dom vidriga monstren som invarderat kroppen.
Tjejen börjar känna sig hängig, lite ruggig, börjar få huvudvärk och ont i halsen.
Ett par dagar senare ligger hon nerbäddad med feber, rinnande näsa, en hals som svider som eld och en grym huvudvärk.
Och det p.g.a av dessa :


Blir en lugn fredag för min del.
Mina tränings planer får jag lägga på hyllan och inta soffläge istället med ett gäng alvedon och ett par glas med C-vitamin.
Ha det bäst och en bra dag !
Fredagsmys ;)
Kram H.

Kommentarer
Postat av: Roziez

Tjingeling! Din stackare...säger jag för att bacillerna verkar ha en riktig förkärlek till dig. Dom dras som en magnet till dig ju. Du får krypa ned under täcket och ha en fin helg i alla fall.

Kram Roziez

2010-11-12 @ 09:54:14
URL: http://www.rozami.se
Postat av: Helen

Taaack snälla du =))) jag hoppas att jag kan ta död på dom rackarna innan dom får fullt fäste ;))) Ska åka och köpa apelsiner och trycka i mig massor utav C-vitaminer nu =)Ha en fin dag och en trevlig helg! Kramiz Helen

2010-11-12 @ 10:10:31
Postat av: Sara

Ja, så kan man ju också se på bacillattackerna haha. Fula och elaka är de iaf. Låt oss vara! God bättring!

2010-11-12 @ 11:19:42
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Helen

Ja, haha, dom är ena riktiga monster som bara våldgästar ens kropp sådär *tsss ;))))))

2010-11-12 @ 11:58:52
Postat av: Gunilla

Var rädd om dig och drick massor av c-vitaminer! Själv måste jag iväg för att handla födelsedagspresent till äldsta barnbarnet, ska även handla nagellack till mig själv och även titta in på apoteket och köpa Treo. Börjar nämligen känna mig täppt och vaknar med huvudvärk. Är kanske inte så lämpligt att ge sig iväg ut bland en massa människor, men det kan inte hjälpas. Så även jag ska öka intaget av c-vitaminer. Krya på dig! /Stor kram

2010-11-12 @ 12:41:38
URL: http://gunillasblogg.gunilladahl.se
Postat av: Susanne

Dom måste verkligen gilla dig, var ju inte länge sen du låg nerbäddad... Ta upp en kamp mot dom nu, alvedon och c-vitaminer i massor... Du måste hålla dig frisk nu innan du kommer till värmen...

Trevlig helg och krya på dig...

Kram

2010-11-12 @ 14:22:07
URL: http://livetisusanne.blogg.se/
Postat av: Helen

Tack Gunilla & Susanne ! Ska kurera mig hela helgen med massor av C-vitaminer.Men ska förkylningen komma får den göra det nu inte i December när vi sticker iväg, då vill jag vara frisk som en nötkärna ;)))) Trevlig helg ! kramar Helen

2010-11-12 @ 17:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0