Mord i sinnet !


Satt uppe igår och tittade på "MORD I SINNET".
En av mina favorit serier.
Brukar inte orka sitta uppe en fredags kväll och se hela programmet.
Men igår kämpade jag för att hålla ögonen öppna och jag lyckades.
Hann se när Psykologen Tony Hill till slut löste fallet och fick den galna våldtäksmannen/mördaren fast.

Har du aldrig sett serien, så gör det !

Serien utspelar sig i den fiktiva staden Bradfield. Nästan varje avsnitt handlar om en seriemördare som psykologen Dr Tony Hill kommer allt närmare med hjälp av sin förmåga att tränga in i brottslingars psyken.


Såg självklart på IDOL där JAY sopade banan med sina konkurrenter.
Kanske inte så konstigt med tanke på att det var ROCKTEMA.

Men Jay har ju varit grym i varenda uppträdande hittills så jag tror att han kommer att vinna IDOL - 2010.
Dom som hängde löst igår var Linnea och Elin.
Konstigt att Linnea hamnade på stolen som gjorde två grymt bra framträdande igår.
Men den som till slut fick lämna IDOL var Elin.


Min förkylning har inte blivit sämre, peppar peppar ta i trä.
Sådär, nu tog jag i mitt träiga skrivbord.
Känner att jag har något i kroppen och är inte på topp men var helt övertygad om att jag skulle däcka helt och hållet idag.
Så man får vara tacksam för det lilla ;)))))
Blir lugnt idag ändå, inga större aktiviteter.
Känner ju ändå att dom där vidriga baskeluskerna ligger där i kroppen och lurar.
Känns som om dom bara väntar på rätt tillfälle att bryta ut ordentligt, om inte annat känner jag det på min onda hals *tsss


Hoppas att du hittar på något kul denna gråa lördag =)))
Ha det bäst och en fin dag !
Kram H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0