Ersatt program och huvudvärk :/


Igår kröp jag isäng klockan halvtio =O
Undrar när det hände sist ???
Hade grymt ont i huvudet, men det var inte den enda anledningen......det var riktigt dåligt på tv oxå.
Varför har dom lagt alla bra program på vardagarna och alla skitprogram på helgerna ???
Eller det kanske inte var skitprogram för alla men för min del som satt och väntade på min serie
"Andar- finns dom".
 
Satt och blippade lite tills klockan blev nio, slog över på tv4fakta och vad får man se jooo, "Andar-finns dom" har ersatts av ett program om Hitler !?!?!
Men hur kul är det på bästa sändningstid en lördagkväll att sitta och titta på ett program om Hitler ????

Det ihop med huvudvärken fick mig att välja sängen och min braiga skräckroman istället.
Trots tidig sänggång och många timmars sömn (kanske för många) har jag fortfarande huvudvärk.
Kanske håller på att bli sjuk ??
Bara att ta det lungt idag och se vart det barkar.
Ute vräker regnet ner, så någon PW med stavar blir det inte idag.


Idag fyller Sandra 19 år !
Hipp hipp hurra för dig idag ;))))





Ha en fin söndag, alla !
Kram H.

Kommentarer
Postat av: Sara

Oj vad många som fyller år idag, poppis dag!

Hade också huvudvärk igår, och inatt. Men nu är den borta, jag är bara väldigt seg och trögtänkt. Inte så roligt när man tänkte övningsköra i tre timmar med pappa som sista ryck inför uppkörningen :-/ Var inte riktigt i mitt esse så blev inte så bra avtramp som jag hoppades på. Plus regn och någon enstaka plusgrad, samt att jag har övningskörningsskylten på bakrutan så kan inte ha vindruttorkaren på där bak. Buhu. Nåja, ingen katastrof egentligen, bara lite surt att det blev så just idag. Och allt detta pga huvudvärken igår/natt!

Hoppas du mår bra nu!

2010-10-24 @ 14:50:14
URL: http://smuppra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0