Freeeeedag !!!


Sååå skönt att det är fredag !!!
Är så himla trött....gäsp ;)
La jag mig ner skulle jag nog somna....eller det skulle nog räcka att sitta ner & blunda *tss
Bäst jag håller ögonen öppna =D

Man blidde liiite förvånad imorse när hela världen var vitt !
Det snöade som sjutton och jag hade självklart inga vinterdäck på.
Skulle först till jobbet sen på ett möte i Farsta.
Men det gick bra, var inte så halt.
Visserligen låg det runt nollan =O

Jessica och hennes kompisar har packat bilen och begett sig upp till Rättvik där dom har hyrt stuga.
Lite nervöst att dom ska köra så långt med tanke på väglaget, så det kommer att kännas väldigt
skönt när dom ringer och talar om att dom är framme.
Vilken hönsmamma man är va ??????

Ikväll blir det inte många knop gjorda.
En soffa, en filt, något gott i godis skålen och IDOL på tv.....det är väl ungefär mina planer ;)
Vad är era ?

Kommentarer
Postat av: Annika

Du är ingen höns mamma,du är en omtänksam mamma som är rädd om sina barn.Jag har också varit jätte orolig men vi har haft kontakt under resan och nu vet jag att Sandra och hennes kompisar är framme i Ullared och shoppingen är i full gång.Trevlig helg!/Kram

2010-10-22 @ 16:56:57
Postat av: Helen

Jessica ringde för en stund sen och sa att dom var framme....känns väldigt skönt =))) Hoppas att Sandra får en jätte mysig helg i Ullared....oj, vad hon ska shoppa, hahaha, det gjorde jag när jag var där ;))))))) Hoppas att du känner dig lite bättre, Annika =) Trevlig helg ! kramar Helen

2010-10-22 @ 18:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0