Godmorgon!


Blåser som bara den ute.

Igår kväll när jag låg och läste lät det nästan
lite kusligt ute.
Vinden ven och tjöt runt husknuten och saker slog mot
väggen så det lät som knackningar.
När det är mörkt och tyst så förstärks andra ljud så
det låter mer scary än vad det är ;-)

Men blåsten ska hålla i sig, så man är ju tacksam att man inte
har bokat en Ålands-resa eller nåt =O
Idag är jag ledig, skönt !
Sitter här fortfarande i min morgonrock.
Har precis fått iväg Dennis med matsäck och fotbollskläder och allt.
Hans klass har Skol-DM idag och ska till Tumba och spela matcher.

Så det blir en heldag ute i blåsten för dom.

Har precis slängt på en tvättmaskin med lakan, så nu ska jag bädda rent
i sängarna, sen hopp in i duschen.

Värken i magen moler och moler, blir inte av med den.
Sååå jobbigt !

Man blir ju lite orolig över vad det kan vara eftersom det inte släpper ???
Men hoppas på ett snabbt svar efter röntgen imorgon.
Ha det bäst !
Kram H.


Kommentarer
Postat av: Roziez

Goodmorning! Håller med om att det är riktigt "halloweenväder" ute. Så jädrans trist,vi har haft sånt här busväder i Trosa hur länge som hellst känns det som. Suuupersnygg jacka du köpt!!

Ha det gott och hoppas du snart får ordning på din magge.

Kramen Roziez

2010-10-06 @ 09:09:14
URL: http://www.rozami.se
Postat av: Helen

Heeej !Ja, ett riktigt busväder =O Känns som om det har blåst hur länge som helst, tar aldrig slut...!

Tror att min nya jacka kan komma till nytta om det här busvädret ska fortsätta ;-)Ha en fin dag ! kram Helen

2010-10-06 @ 09:30:45
URL: http://www.helen67.dinstudio.se
Postat av: Mita

Fin jacka du köpt. Jag är också på jakt efter en ny.Gärna lite längre som går ner över rumpan.

Trist med din magvärk,har du haft det länge?

Idag blåser det faktiskt mer än igår.Fast inte så jädrans kallt som tur är.

Ha det gott vännen,

Kramiz!

2010-10-06 @ 12:07:51
URL: http://mithas.blogg.se/
Postat av: Helen

Hej =)Jag har också jagat en jacka ett tag.Ville ha en som gick ner lite och var lite "täckjackig" ;-)

Tror att jag kommer att trivas med denna även om jag var lite osäker på en blå jacka först ;)Men har aldrig ägt en blå jacka så nån gång ska vara den första, hahaha ;))) Jag har haft ont i magen i 3 veckor nu.Åkte in akut och fick göra en gastroskopi.Dom hittade inget men kom med en himla massa gissningar : det var mina mediciner som orsakade det, det var virus, det var svullna körtlar, retade slemhinnor m.m m.m Inga svar, alltså, bara tusen gissningar ;)) Imorgon ska jag in och göra ett ultraljud på magen, så får man väl se om dom hittar något ??? ha en fin dag =))))) kramar Helen

2010-10-06 @ 13:20:06
URL: http://www.helen67.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0