Höstigt värre !!!


Idag visar sig hösten från sin sämsta sida.
Regnet vräker ner, det stormar och alla löv yr omkring.

Inget höjdar väder direkt, brrr !
Har precis kommit hem från jobbet men tyvärr så måste jag
ut i ruggvädret igen.
Måste hämta mina beställda mediciner på apoteket efter kl. 16.00.
Jessica & Jennifer körde ett hårt träningspass nu när jag kom hem.

Jag får hoppa över träningen idag för jag har sååån träningsvärk.
Tror jag körde liiite för hårt igår och trodde att jag skulle kunna träna bort värken....
men ack så fel jag hade.

Det känns i armar, höfter, rygg, lår och mage.
Har haft problem att komma i och ur kontorsstolen hela dagen, haha, och då är det illa *tsss ;))
Så en vilodag sitter nog bra =)
Ska i alla fall ta mina cell-gifter så fort jag hämtat ut dom och då brukar jag ju inte må så bra.

Då är det soffläge som gäller.
Min jobbarkompis Ann åker till Spanien på torsdag....avundsjuk, jag ??? Nääää....eller joooo, gaaaalet avundsjuk ;))))))))
Jag får vänta hela två månader tills vår resa, känns lååångt just nu, men den som väntar på nåt gott..........;-)


Ikväll börjar det nya programmet med Anna Anka :
" I form med Anna Anka - 26-åriga Miguel Anjel har testat varenda kändisdiet som finns. Till absolut ingen nytta. Han blir bara tjockare och tjockare. Och det är kanske inte så konstigt eftersom hans dagar består av ett enda långt frosseri i grädde och mozzarella. Men nu är det slut med det. Miguel reser till Los Angeles för att underkasta sig Anna Ankas hårda tränings- och kostregim. "

Säga vad man vill om fru Anka.....men träna kan hon ;))))
Tänkte nog se programmet ikväll för att se hur hon kommer att plåga stackars Miguel.
Gissar att min träningsvärk genast kommar att kännas bättre *tsss

Ha en fortsatt bra dag !
Kram H.



Kommentarer
Postat av: Sara

Tack, men det är bara teoriprovet imorgon. Själva körprovet (som ju är mycket läskigare och mycket dyrare) är nästa vecka. Spara de allra hårdaste tumhållningen till dess ;-D

Kram och hoppas du får en mysig stund med Anna Anka nu ;-)

2010-10-19 @ 20:04:16
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Mita

Anna Anka får du mysa med själv,ha,ha...jag har lite svårt för henne. Vet inte riktigt vad jag ska kolla på, är så trött, så jag somnar väl i vilket fall,

I morgon får vi se om första snön kommer,hoppas inte,

Kramiz!

2010-10-19 @ 20:43:46
URL: http://mithas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0