Hurtat färdigt för idag ;)))

Nu har jag & Jessica gått en lång promenad med
stavar i högt tempo.
Phu, det var riktigt jobbigt =O


Men skönt efteråt.
Blidde ingen lunch idag så det det fick bli en äggsmörgås till
eftermiddags kaffet istället =)



Tur att vi gick när vi gick för nu kommer det en massa mörka moln
och invaderar himlen.
Skönare att gå när det är sol =)
Allt blir så mycket lättare och roligare när det är sol.
Man blir glad och lätt i sinnet på något vis.
Tänkte varva ner nu genom att sätta på en film :



Ingen film som resten av familjen vill se så jag får passa på när
dvd:n är ledig ;))

En film som jag oxå vill se är Paranormal Activity 2 :



Gillade 1:an och hopp om att 2:an är lika bra.....skräckfantast som jag är *tsss  ;)))

Ha det bäst !
Kram H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0