Lördag !


Tog mig en lång och skön sovmorgon, ända till klockan halv nio ;-)
Var riktigt skönt !
Har precis ätit frukost och suttit och slöat framför tv:4 s morgon-tv.
Skönt med helgerna att man får tillåta sig själv att ta det lite lungt.
Att det är okey att strosa omkring i morgonrock och slippa stressa.

Igår tittade jag på IDOL.
Geir som har hängt löst två gånger på raken hade jag tippat till topp 3.
Men det kanske blir en tjej som tar hans plats ?
Är helt övertygad om att Olle och Jay kommer att var med i topp 3 med inte lika övertygad om att Geir hänger med.Kanske att Minnah eller Elin kniper den platsen ?
Den som lever får se ;)))

Idag blir det lite fix här hemma.
Ikväll blir det bowling med Sussie, Tore,Ronnie,Lotta & Morgan =)
Var länge sen jag bowlade, inte min starka gren direkt, hahaha, men kul eré ;))))))))

Nu ska jag tippa lite !
Ha en bra lördag =)
Kram H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0