PIZZA !!!


Idag bakade vi egen pizza här hemma till middag.
Kändes liiite nyttigare än att köpa i pizzerian.
Hade mycké, mycké fyllning på som :
Tomatsås, paprika, champinjoner, skinka & ost.
Är såååå mätt =O


Men nu kändes det rätt okey eftersom man har varit ute och hurtat idag.
Imorgon blir det stavgång igen.
Ska försöka komma in i det så att det blir en rutin.
Skulle vilja varva stavgången med simning.
Att simma är det mest idealiska för mig med tanke på min sjukdom.
Sliter inte på muskler och leder på samma sätt som en del andra träningsformer.
Får väl köpa mig en ny baddräkt och ta mig till simhallen.....snart *tss ;)))

Ikväll är det IDOL !
Och då får vi veta vilka juryn & tittarnas WILDCARD blir.
Har ju mina favoriter som jag hoppas ska gå vidare.

Ha det bäst och en bra kväll !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0