Stress Måååndag !


Varför blir det alltid så jäkla stressigt
på måndags mornar ?!?
Znooozar liite för länge, kanske...eeh ?
Skulle gå upp kl. 06.00 piip....men kravlade mig nog upp
från den varma sängen vid tjugo över och då blir det streeeessss !
Inte blev det mycket bättre när jag såg att det var is på bilrutorna :/

Vart är is-skrapan ???
Hade lagt den i sidofacket, meeen nu plötsligt ligger den inte där.
Bara en massa gammalt godispapper och ett helt gäng med parkerings brickor.
Men ingen skrapa.
Hittar ett CD-fodral och försöker skrapa med det, det gick sådär, kan jag säga =O
Precis när jag ska åka iväg slänger jag en blick ner på bilgolvet och vad ligger där om
inte en vit och fin is-skrapa, thank you !!!

Men nu ligger den på sin rätta plats, i sidofacket i bildörren och väntar tills nästa
"isiga morgon" ;)))

Mycket att göra på jobbigt, alltid mycket att göra på måndagar.
Mitt i allt skulle vi hinna handla inför festen för Marie imorgon.

Men med lite kortare lunch så hann vi med det mesta.
Resten får vi fixa imorgon fm.
 Kom precis hem, ska lägga upp fötterna i soffan en stund innan det är dax
att börja med middag och hänga tvätt och ....phu...blir trött bara jag tänker
på alla MÅSTEN som man dras med varje dag !!!
Bäst att varva ner, se till att blodtrycket återgår till det normala *tss
Soffan, here i come !!!!


Kram H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0