Topp 3 ???



Godmorgon!
Har stått och fixat matsäck till Dennis nu på morgonen.
Han blev inringd till en tunering i Åkersberga igår kväll.

Inget vi hade planerat så det var bara att improvisera ;)
Men tror att jag fick ihop en ganska schysst matsäck till honom ändå.

Jag och Ronnie ska oxå åka ut dit, fast lite senare.
Har några grejer att fixa innan vi sticker.
Gäller att klä på sig ordentligt.
Långkalsonger och vinterjackan är det som gäller....lager på lager så att
man ser ut som en Michelin-gubbe är väl lämpligt en råkall dag som denna ;))))

Hade planer på att åka till Länna men lägger undan dom tills imorgon.
Tack och lov att man är ledig två dagar på helgen !!!

Igår tittade jag på IDOL.
Tyvärr så åkte Minnah ut, helt fel tycker jag.

Hoppades på att Alice skulle ryka.
Hon hade ett tråkigt framträdande och hör inte till mina favoriter.
Jag gissar att Geir, Jay och Olle kommer att vara topp tre.
Verkar ju som om tjejerna ryker en efter en.


Ha det bäst och en bra lördag !!!
Kram H.

Kommentarer
Postat av: Mita

Jag har ingen riktig favorit än i Idol,tycker det är ganska jämt,och dom sjunger bra,

Idag har det varit attans så kallt,mössa och vantar på,hi,hi....

Ha en fin,fin kväll,

Kramiz!

2010-10-16 @ 17:39:07
URL: http://mithas.blogg.se/
Postat av: Helen

Hej!Ja, fy vad kallt det har varit.Jag har stått utomhus hela dagen och tittat på fotboll.Utomhustunering i Åkersberga.Jag hade mössa, halsduk, vantar, tjocka vinterjackan, långkalsonger och vinterskor.....ändå frös jag efter några timmar =O Fast det blir väl lätt att man blir frusen när man står still.Imorgon blir det en ny dag med fotboll.....undrar hur man ska klä sig då???? Ha det gott och fortsatt trevlig helg !Kram Helen

2010-10-16 @ 23:02:19
URL: http://svartss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0